Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij

7 lipca w Sławnie zostaną rozegrane Mistrzostwa Sławna w Nordic Walking.

Sławno – Stadion OSiR ,Lasek i Park miejski
Biuro imprezy Stadion OsiR , Plac Sportowy


Organizatorzy:
Polskie Stowarzyszenie Ludzi Cierpiących na Padaczkę
– Sekcja Sportu Niepełnosprawnych HART Sławno
Ośrodek Sportu i Rekreacji Sławno
Sławieński Dom Kultury

V.ZAPISY :
a) on-line. Odbywać się będą do dnia 03.07.2012r. do godz. 22:00 przez formularz
zgłoszeniowy
www.padaczkaslawno.webd.pl
-www.nordic.slupsk.pl
-www.tkkf.koszalin.pl
-www.chodzezkijami.pl
b) w dniu imprezy będzie można się zapisać osobiście w biurze zawodów od godz. 12:00 do 14.00.
VI.PROGRAM MINUTOWY ZAWODÓW :

- 12:00 – 14:00 rejestracja zawodników niezgłoszonych internetowo
- 15:30 – otwarcie imprezy, rozgrzewka
- 16.00 start na dystansie 10km
- 16.10 start na dystansie 5,0 km
- 18:00 zakończenie zawodów na 5 i 10 km
- 18:30 ogłoszenie wyników , wręczenie pucharów, losowanie upominków
VII. ZASADY UCZESTNICTWA I TECHNIKA MARSZU:
1. Podczas imprezy obowiązują przepisy zawodów Polskiej Federacji Nordic Walking
2. Pomiar czasu i ustalenie kolejności zawodników na mecie będzie dokonywane przez
sędziów.
3. Uczestnicy startują na dystansach 5km oraz 10km w kategoriach
- Dziewczęta/Chłopcy ≤ 10
- Dziewczęta/Chłopcy ≤ 11-14
- Juniorki/Juniorzy 14-19
- Seniorki/Seniorzy 20 -29
- K30 / M30 30- 39
- K40/ M40 40-49
- K50/ M50 50-59
- K60/ M60 60-69
- K70/ M70 ≥ 70
UWAGA! O przynależności do danej kategorii wiekowej decyduje rok urodzenia .
4.Zawodników obowiązuje limit czasu na pokonanie dystansu. META zostaje zamknięta
o godz.18:00. Po tym terminie zawodnicy nie będą klasyfikowani.
5. W marszu na 5 km mogą uczestniczyć osoby niepełnosprawne. Osoby te są
klasyfikowane w osobnej kategorii z podziałem na kobiety i mężczyźni bez podziału na
wiek i rodzaj niepełnosprawności. Osoby niepełnosprawne startujące na dystansie 10 km są
klasyfikowane z innymi kategoriami wiekowymi.
6. Wszyscy zawodnicy startujący w Marszu muszą zostać zweryfikowani ( z dowodem
tożsamości ze zdjęciem , a osoby niepełnosprawne również z orzeczeniem
o niepełnosprawności) w Biurze Marszu.
Biuro będzie czynne 07.07.2011 roku w godz. 12:00– 14:00 . Podczas weryfikacji zostanie
przekazany numer startowy , za który odpowiada zawodnik ( od momentu odebrania
z biura).
7.Uczestnicy , którzy nie ukończyli 18 roku życia muszą posiadać pisemną zgodę opiekuna
na udział w imprezie.
8.Podpisując listę startową uczestnik bierze pełną odpowiedzialność za swoje uczestnictwo
w Marszu. Zawodnicy dokonując rejestracji i startując w zawodach oświadczają,
że biorą w nich udział na własną odpowiedzialność.
9. Każdy zawodnik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem marszu i jest zobowiązany
do jego przestrzegania.
10. Rejestracja oraz pobranie numeru startowego przez zawodnika jest równoznaczne z akceptacją
niniejszego regulaminu.
11. Każdy uczestnik zobowiązany jest posiadać strój sportowy stosowny do warunków
pogodowych . Zaleca się posiadanie własnych kijów do NW. Posiadanie kijów składanych
wymaga od uczestnika zwrócenia uwagi na dokładne dokręcenie części składowych kija.

12. Podczas marszu wszyscy zawodnicy muszą mieć numery startowe przymocowane do
koszulek sportowych na klatce piersiowej i na plecach . Zasłanianie numeru startowego w części lub
w całości lub jego modyfikacja jest zabroniona pod karą dyskwalifikacji. Nie można używać
własnych numerów startowych.
13. Istnieje możliwość wypożyczenia kijów w Biurze Marszu. Kaucja zwrotna za
wypożyczenie kijów wynosi 50zł ,opłata za wypożyczenie 5 zł.
Uczestnicy wypożyczający kije powinni zapoznać się z zaleceniami producenta kijów oraz zastosować się do poleceń wypożyczającego.
14. Zawodnicy zobowiązani są zwrócić szczególna uwagę na bezpieczeństwo podczas
rozgrzewki, aby nie uderzyć lub nie ukłuć kijkiem współćwiczącego.
15. W Mistrzostwach Sławna mogą brać udział osoby, które nie posiadają obywatelstwa polskiego .
VIII . OPŁATA STARTOWA:
1. Uczestnictwo w Marszu jest płatne i w zależności od terminu wpłaty wynosi
odpowiednio :
■ 20 zł – rejestracja internetowa i wpłata do dnia 02.07.2012
■ 30 zł – przy zapisach w dzień zawodów i wpłata w dzień zawodów
Opłata nie dotyczy mieszkańców miasta Sławna
2. Opłata raz uiszczona nie podlega zwrotowi. Nie ma możliwości przenoszenia raz
wniesionej opłaty na rzecz innego zawodnika.
3. Opłata nie dotyczy również osób niepełnoletnich , osób niepełnosprawnych
4. Opłatę startową należy wpłacać na następujące konto bankowe podane na stronie internetowej
Organizatora :
Polskie Stowarzyszenie Ludzi Cierpiących na Padaczkę Oddział w Sławnie
NR 64 9317 0002 0000 0478 2000 0010
z dopiskiem wpłata na Mistrzostwa Sławna NW
W przypadku wniesienia opłaty startowej w niewystarczającej wysokości (np. w
wyniku przekroczenia terminu wpłaty określonego w niniejszym regulaminie)
zawodnik jest zobowiązany do dopłacenia różnicy do wysokości kwoty, jaką
winien on był wnieść zgodnie z terminem, w jakim dokonywał swojej pierwszej
wpłaty.
6.Opłata startowa obejmuje : numer startowy , pakiet uczestnika, gorący posiłek
IX. NAGRODY:
1. Ogłoszenie wyników odbędzie się po zakończeniu marszu na 5 i 10 km
2. Zdobywcy miejsc I - III w poszczególnych klasyfikacjach wiekowych w kategorii kobiet
i mężczyzn na dystansie 5 i 10 km otrzymują nagrody, a każdy z uczestników pamiątkowy medal
Organizator zapewnia medale tylko dla tych osób które zarejestrowały się elektronicznie i uiściły opłatę do dnia 02.07.2012.Pozostałe osobo medale będą mogły odebrać u organizatora w ciągu 7 dni od zakończenia zawodów
X. TRASA:
1.START i META znajduje się na terenie Stadionu OSiR przy ul. Plac Sportowy w Sławnie
2.Na trasie znajduje się punkt pomocy medycznej. W przypadku kontuzji uczestnika ,
powiadamiana jest obsługa trasy , która przekazuje informacje do punktu pomocy medycznej.
3.Na trasie będą punkty z wodą.
4.Na trasie znajdują się sędziowie , którzy będą dokonywali oceny techniki marszu NW oraz
udzielali kar za naruszenie regulaminu imprezy.
5.Plan trasy z zaznaczonym punktem pomocy medycznej oraz punktami odświeżania znajduje
się w Biurze Zawodów.
6. Trasa złożona jest z trzech rodzajów nawierzchni:
- twarda – asfaltowa
- Żwirowa
- miękka – podłoże piaszczyste utwardzone


XI. DEPOZYT:
1. Depozyt na pozostawienie rzeczy na okres marszu znajdować będzie się w wyznaczonym
miejscu w pomieszczeniu OSIR
2. Deponować wolno jedynie elementy ubioru, zaś pozostawianie w depozycie
wszelkich dokumentów, cennych przedmiotów i pieniędzy jest niedozwolone.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione przez zawodnika w depozycie
rzeczy.
Depozyt można odebrać tylko na podstawie numeru startowego.
W przypadku zgubienia przez zawodnika numeru startowego , Organizator
jest zwolniony z odpowiedzialności za pobranie depozytu przez inną osobę.
3. Za pozostawione rzeczy bez opieki organizator nie ponosi odpowiedzialności.
XII. UBEZPIECZENIE:
1. Organizator posiada ubezpieczenie OC dotyczące imprez masowych.
2. Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych
wypadków
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Wszelkie kwestie sporne rozstrzyga Sędzia Główny Zawodów.
2. Należy przestrzegać zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz ochrony przyrody jak
również dbać o porządek w miejscu zawodów.
3. Wiążąca i ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do
Organizatora
4.Nieprzestrzegania regulaminu może być powodem dyskwalifikacji zawodnika
5.Protesty dotyczące imprezy można wnieść pisemnie na miejscu do Biura Zawodów lub
w siedzibie Organizatora w dniu imprezy w ciągu 30 minut od zakończenia poszczególnych konkurencji.

Wiadomości

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!